fredag 27 februari 2009

dan' efter dan'

Imorse var det hårt, vaknade runt sju och sen vid nio igen, bestämde mig för att inte gå till skolan trots allt. Efter gårdagens fest var man ganska sliten! Gårdagen var lyckad! Många kända ansikten god dricka och mycket skratt. Det började hos Em då hon och jag drack lite vin och pratade sen kom Kåh =) Nu var det dax, vi fick skjuss av Fredrik till Höllviken och sen drog vi inom mitt jobb, Karins gamla alltså! Snackade lite, sen var det dax att gå in på Shakespeare som ligger granne med jobbet! Det var jättekul. Dans, klämda fingrar i dörren, skratt och drinkar! Tack för en kanon kväll.

Nu ska snart jag åka till Lund med familjen och lämna av lillan. Sen åker jag mamma och pappa till stan, vi ska spendera kvällen på rastaurang. Mys dax för Mamma, Pappa & Emma-kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade