måndag 16 februari 2009

Lov & Vila

Välkommen till min nya blogg =) Har från början en blogg på blogg.se men kände att blogspot var lite roligare. Ja det är nu lov och jag håller fortfarande på att hämta mig från förra veckan då vi med hela medietrean drog till Berlin från mändag till torsdag. Det var en asfet resa med god dryck och massa festande i en hur cool stad som helst. Det där med att jag fortfarande återhämtar mig var dock en överdrift men ville bara understrycka vilken hård resa det var:)



Nu är det lov och därmed massor av vila. Lite saker som jag ska hinna med är att vila ut mig ordentligt och mysa och umgås med mina vänner. Ska även hinna med lite grann av missat skolarbete hade jag tänkt mig. Får dock se hur det blir med den saken. Nä nu måste jag hinna städa av huset lite innan jag ska iväg och bättre på brännan i solariet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade