tisdag 17 februari 2009

What a beautiful day

Hallå. Just nu sitter jag i soffan med min otroligt mysiga mysdress på mig. Jag pluggar, en fotobedömning på fem olika fotografier måste göras. Eftersom det var sådan stress innan lovet var jag tyvärr tvungen att skjuta på det till lovet. Är inte det så typiskt? Att det aldrig tar slut på saker man måste göra. (106 dagar kvar till studenten, kämpakämpa!)

Idag har varit en jättemysig dag med min mamma och syster. Jag gick för en gångs skull upp i tid imorse åkte då och handlade med mamma, lämnade syster på fotboll också. Kom hem och gick en lång-runda med Wille i snön:) Jättefint väder nu när snön ligger på marken och solen skiner! Nu får man användning för solgöasögonen med! Sen lunchade vi tre, himla mys!

Nä nu måste jag göra klart fotobedömningen så jag kan åka och sola med Ellinor!
Ha det bra, vi hörs. Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade