onsdag 18 februari 2009

Hej! Kom nyss in efter en runda med hunden ute i snön, det vra rätt skönt faktiskt. Börjar vänja mig vid snön och tycker faktiskt att det är okej detta året.

Idag har varit en jättemysig dag, började imorse körde min syster till träningen. Hämtade henne igen då träffade jag även Karin på vägen. Efter det så åkte jag och fikade med min kusin och Madeleine, vi satt flera timmar på Märtas´s, riktigt mys! Sen blev det solning igen, gud vad det är skönt med lite färg i vinterkylan, wihoo! Nu sitter jag här ochy funderar på att sova, ska upp klockan sex imorgon bitti och skjussa resterande del av familjen till Sm turnering i fotboll,(min syster spelar, himla duktiga är dem förrästen). Nä som sagt blir nog sängen nu & läsa den nya boken jag börjat på, har egentligen inget val en svenskuppgift som måste göras.

Hörs imorgon, sov gott folks :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade